Relacje z publicznością, często budowane latami, zostały przerwane przez pandemię SARS-CoV-2. Czy jest szansa na ich odbudowanie lub ponowne nawiązanie? W nowych warunkach sanitarnych po ponownym otwarciu instytucji? Wiele się ZMIENIŁO w ostatnim czasie. Zmiana planów, zmiana programu, zmiana podejścia, zmiana języka, zmiana w sieci, zmiana w sposobach i kanałach docierania, zmiana realiów. ZMIANA będzie jednym z tematów przewodnich warsztatów online. Jak pracować ze zmianą i jak zaprojektować komunikacją „na nowo”. Jak narzędzia metodologii Audience Development mogą pomóc instytucjom w czasie pandemii i po ponownym otwarciu ich siedzib dla publiczności i odbiorców?
Warsztaty online skierowane do zespołów dzielnicowych domów kultury i organizacji pozarządowych z Katowic, animatorów, osób odpowiedzialnych w instytucjach i organizacjach za programy, komunikację z odbiorcami, uczestnikami i publicznością. 16 czerwca 2020 r. / O N L I N E
Plan dnia:
10:00 – 11:30 / wykład online (wprowadzenie) – możliwe bierny udział (słuchasz i piszesz maile lub robisz inne rzeczy w tym czasie, nikt ci nie przeszkadza i nikt cię nie słyszy)
11:30 – 12:00 przerwa kawowa (każdy przygotowuje swoją w pracy lub w domu z mlekiem lub bez) 😉
12:00 – 16:00 / warsztaty online – wymagany aktywny udział (konieczne dobre połączenie z siecią, słuchawki lub głośniki i mikrofon, będziemy rozmawiać!) W trakcie przerwa (15 minut) ustalona z uczestnikami i uczestniczkami
16:00 – 18:00 / konsultacje indywidualne (dla zainteresowanych i tych, którzy będą mieć jeszcze siły, aby porozmawiać o konkretnych przypadkach lub o kulturze ogólnie)
Zapisy do 12 czerwca poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej: https://bit.ly/2XquKPS
Udział w warsztatach jest bezpłatny, poprzedzony otwartym naborem. Liczba miejsc jest ograniczona!
/ Szkolenie NIE JEST organizowane przez Instytut Myśli Polskiej im. Wojciecha Korfantego /
wszelkie dodatkowe informacje dostępne są na stronie organizatora: https://www.facebook.com/events/560216441364503/ oraz pod adresem mailowym biuro@prokulturamedia.org
Projekt to oddolna inicjatywa nagrodzona w konkursie Lokata w Kulturę, którego donatorem jest Katowice Miasto Ogrodów – Instytucja Kultury im. Krystyny Bochenek.
Warsztaty poprowadzi Artur Szczęsny — magister sztuki, ukończył studia na Wydziale Radia i Telewizji UŚ oraz studia podyplomowe „Rozwój publiczności” na Wydziale Nauk Społecznych UAM w Poznaniu. Kierownik działu komunikacji w Zachęcie – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie. Wykładowca „Audience Development” na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Członek zrzeszenia Forum Kraków. Trener rozwoju publiczności i członek warszawskiej sieci praktyków i praktyczek ADESTE Warszawa działającej na rzecz zwiększania uczestnictwa warszawiaków i warszawianek w kulturze. Stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego 2020. Był współtwórcą interdyscyplinarnej Instytucji Kultury Miasta Stołecznego Warszawy Biennale Warszawa i pełnomocnikiem dyrektora ds. komunikacji. Wcześniej kierował działem komunikacji i promocji w Teatrze Polskim w Bydgoszczy oraz działem promocji i PR w Teatrze Polskim w Bielsku-Białej. Był rzecznikiem prasowym Regionalnego Ośrodka Kultury w Katowicach. Współpracował z Instytutem Teatralnym im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie w okresie dyrekcji Macieja Nowaka, m.in. przy organizacji Warszawskich Spotkań Teatralnych i koordynacji projektu e-teatr.tv.