Drugie szkolenie w ramach cyklu Akademia Kadr Kultury dotyczyć będzie promocji i PR w instytucjach kultury. Szkolenie odbędzie się w dniach 13 i 14 marca 2019 w godzinach od 9.00 do 15.00.
Kultura jest produktem i podlega tym samym mechanizmom, co inne produkty funkcjonujące na rynku. Każde wydarzenie kulturalne musimy wypromować i „sprzedać”. Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy i kompetencji jak to skutecznie zrobić oraz jak w oryginalny sposób prowadzić kampanie promocyjne i budować relacje z mediami.
Pełen program szkolenia można pobrać pod linkiem. Aby zapisać się na szkolenie należy wypełnić i podpisać kartę zgłoszenia (do pobrania) i odesłać na ją adres: szkolenia@rik.katowice.pl
Zgłoszenia przyjmowane są do 08.03.2019 roku.
Dla kogo?
Szkolenie adresowane jest w szczególności do pracowników instytucji kultury, muzeów, teatrów, domów kultury, działów promocji i kultury jednostek samorządu terytorialnego, instytucji pozarządowych i innych realizujących swoje działania w kulturze.
Korzyści
Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat pojęć związanych z marketingiem i PR w kontekście wykorzystania jej w rzeczywistości medialnej i instytucjach kultury, nabędą umiejętności zdobywania patronów medialnych dla realizowanych projektów kulturalnych. Nabędą również rozszerzone umiejętności w dziedzinie komunikacji, marketingu i public relations w kontekście zarządzania projektami kulturalnymi.
Prowadzenie:
Mirosław Rusecki – praktyk marketingu i public relations. Specjalizuje się w kompleksowym budowaniu wizerunku instytucji oraz wydarzeń kulturalnych w oparciu o relacje z mediami i odbiorcami. Był współodpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie działań promujących starania miasta Katowice o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016 (z badań przeprowadzonych przez spółkę Press Service Monitoring Mediów wynika, że Katowice miały najlepszą kampanię medialną spośród miast ubiegających się o ten tytuł). Obecnie jest rzecznikiem prasowym ASP w Katowicach, dba o relacje z mediami Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu. Prowadzi zajęcia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu (Wydział Zamiejscowy w Chorzowie). Od 2012 roku wspiera działania promocyjne INDUSTRIADY – święta Szlaku Zabytków Techniki; w tym czasie festiwal otrzymał m.in. Golden Arrow oraz Złoty Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej. Mirosław Rusecki jest absolwentem filozofii Uniwersytetu Śląskiego. Jego praca magisterska z zakresu logiki pragmatycznej zatytułowana „Manipulacja znaczeniem komunikatów reklamowych przy zastosowaniu presupozycji i implikatur” stała się podstawą audycji przygotowanej przez Radio Katowice. Tematyce manipulacji w reklamie były także poświęcone warsztaty prowadzone przez niego dla studentów Górnośląskiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości im. K. Goduli w Chorzowie, Politechniki Śląskiej, Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Prowadziła wykłady i ćwiczenia dla studentów Uniwersytetu Ekonomicznego oraz Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
KOSZT
Udział w jednym szkoleniu – 250 zł netto.
KONTAKT
Centrum Edukacji i Animacji
tel. 32 201 77 78
szkolenia@rik.katowice.pl
—
Akademia Kard Kultury to cykl kilkunastu szkoleń realizowanych przez dział Centrum Edukacji i Animacji. Ciekawa tematyka proponowanych szkoleń nie tylko przygotowuje do pracy w kulturze, ale również poszerza wiedzę i kompetencje oraz wyposaża w narzędzia niezbędne każdemu pracownikowi sektora kultury.
Dla każdej osoby, która weźmie udział w czterech szkoleniach cyklu – udział w piątym szkoleniu jest bezpłatny. Absolwenci Akademii otrzymają certyfikaty ukończenia kursu.
Zachęcamy do kontaktu: szkolenia@rik.katowice.pl lub zadzwoń: 32 201 77 78.