! WAŻNE !
PONIŻSZE SZKOLENIE ZOSTAJE PRZESUNIĘTE.
O nowych terminach będziemy informować w terminie późniejszym.
Zapraszamy do śledzenia informacji na naszej stronie.
Kultura jest produktem i podlega tym samym mechanizmom, co inne produkty funkcjonujące na rynku. Każde wydarzenie kulturalne musimy wypromować i „sprzedać”.
Zachęcamy do zapoznania się ze szkoleniem „Promocja i PR w projektach kulturalnych”, które odbędzie się w siedzibie Instytutu przy Teatralnej 4 w Katowicach w terminie, który zostanie ustalony po odwołaniu stanu epidemii.
ZAPISY – zostaną uruchomione po ogłoszeniu terminu szkolenia
Dla kogo?
Szkolenie adresowane jest w szczególności do pracowników instytucji kultury, muzeów, teatrów, domów kultury, działów promocji i kultury jednostek samorządu terytorialnego, organizacji pozarządowych i innych realizujących swoje działania w kulturze.
Korzyści dla uczestników
Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat pojęć związanych z marketingiem i public relations w kontekście wykorzystania jej w rzeczywistości medialnej i w instytucjach kultury. Nabędą umiejętności zdobywania patronów medialnych, a także rozszerzone umiejętności w dziedzinie komunikacji, marketingu i public relations (w kontekście zarządzania projektami kulturalnymi).
Prowadzący
Mirosław Rusecki – praktyk marketingu i public relations. Specjalizuje się w kompleksowym budowaniu wizerunku instytucji oraz wydarzeń kulturalnych w oparciu o relacje z mediami i odbiorcami. Był współodpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie działań promujących starania miasta Katowice o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016 (z badań przeprowadzonych przez spółkę Press Service Monitoring Mediów wynika, że Katowice miały najlepszą kampanię medialną spośród miast ubiegających się o ten tytuł). Obecnie jest rzecznikiem prasowym ASP w Katowicach, dba o relacje z mediami Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu. Prowadzi zajęcia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu (Wydział Zamiejscowy w Chorzowie). Od 2012 roku wspiera działania promocyjne INDUSTRIADY – święta Szlaku Zabytków Techniki; w tym czasie festiwal otrzymał m.in. Golden Arrow oraz Złoty Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej. Mirosław Rusecki jest absolwentem filozofii Uniwersytetu Śląskiego. Jego praca magisterska z zakresu logiki pragmatycznej zatytułowana „Manipulacja znaczeniem komunikatów reklamowych przy zastosowaniu presupozycji i implikatur” stała się podstawą audycji przygotowanej przez Radio Katowice. Tematyce manipulacji w reklamie były także poświęcone warsztaty prowadzone przez niego dla studentów Górnośląskiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości im. K. Goduli w Chorzowie, Politechniki Śląskiej, Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Prowadziła wykłady i ćwiczenia dla studentów Uniwersytetu Ekonomicznego oraz Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
Koszt
Udział w jednym szkoleniu – 250 zł netto.
Kontakt
Centrum Edukacji i Animacji
tel. 32 201 77 78
szkolenia@instytutkorfantego.pl
—
Akademia Kadr Kultury Instytutu Korfantego to kompleksowy cykl szkoleniowy, który przygotuje do pracy w kulturze i wyposaży w narzędzia, kompetencje i wiedzę niezbędną dla każdego działacza kultury. Zostań jej absolwentem i otrzymaj certyfikat!
Więcej szkoleń można znaleźć pod adresem: http://bit.ly/2v0qWc7
Uzyskaj certyfikat ukończenia Akademii Kadr Kultury i weź udział w jednym bezpłatnym szkoleniu! Zapisz się do udziału w 5 szkoleniach (piąte darmowe), zachęcamy do kontaktu: szkolenia@instytutkorfantego.pl lub zadzwoń: 32 201 77 78.